China Bluetooth tikt Online Markt in

Hoog - kwaliteit, de Beste dienst, Redelijke prijs.

Huis
Producten
Ongeveer ons
Fabrieksreis
Kwaliteitscontrole
Contacteer ons
Vraag een offerte aan
Orde online
Thuis ProductenDe Houder van autogps

Van de Tabletpc van de windschermomwenteling de de Autohouder, Zuigingstablet zet voor iPadlucht op voor Lusje 4 10.1 T530

Ik ben online Chatten Nu
Certificaat
China China Bluetooth Keyboards Online Market certificaten
China China Bluetooth Keyboards Online Market certificaten
Ik denk zij de bestseller zijn die ik ooit heb ontmoet. zij altijd goede korting aan bieden me aan, plaats ik de orde elke week. Ik houd van zaken met hen, veel de mens vriendelijk te doen., is hij ook één van mijn beste vrienden.

—— Majid Amini

Zij kunnen ons altijd verstrekken de populairste producten in de markt

—— Allen-zweempje

Dit is onze beste leverancier en van hen, kunnen wij hoogte - kwaliteitsproducten aan concurrerende prijs altijd kopen

—— Alexandre Gleb

Van de Tabletpc van de windschermomwenteling de de Autohouder, Zuigingstablet zet voor iPadlucht op voor Lusje 4 10.1 T530

large.img.alt
small.img.alt small.img.alt small.img.alt small.img.alt small.img.alt small.img.alt

Grote Afbeelding :  Van de Tabletpc van de windschermomwenteling de de Autohouder, Zuigingstablet zet voor iPadlucht op voor Lusje 4 10.1 T530 Beste prijs

Productdetails:
Plaats van herkomst: China
Merknaam: G4RCE
Certificering: RoHS
Modelnummer: GT0014
Betalen & Verzenden Algemene voorwaarden:
Min. bestelaantal: 100ST
Prijs: EXW
Verpakking Details: kleurvak
Levertijd: 4~6 dagen
Betalingscondities: T / T, Paypal
Levering vermogen: 1, 000, 000PCS/Month
Het verschepen methode: DHL, UPS, Fedex, TNT, EMS, het Oceaan Verschepen
Gedetailleerde productomschrijving
Hoog licht:

telefoongps houder

,

gps van de celtelefoon autohouder

 

 

Van de Tabletpc van de windschermomwenteling de de Autohouder, Zuigingstablet zet voor iPadlucht op voor Lusje 4 10.1 T530

 

 

 

 

 

Snelle Details

 

 

 

Beveilig banden aan autowindscherm

 

Het zachte stootkussen beschermt uw apparaat tegen schade

 

Autohouder voor 4.3-11.6“ tabletpc

 

Gemakkelijk installeer en beweeg me, zijn de hoogte en de breedte regelbaar

 

De kogelgewrichtverbindingen staat 360 graden omwentelings voor het perfecte plaatsen toe

 

 

 

 

 

Specificaties

 

 

 

Productnaam

De Houder van de zuigingstablet

Materiaal

ABS

Gebruik

Auto

Gebruik

Universeel

Pakket

Verfdoos

Type

Windscherm

Compatibel systeem met

4.3-11.6“ Tabletten

Eigenschap

360 het roteren

 

 

 

 

Beschrijving

 

 

Het zachte antislipsponsstootkussen verhindert helemaal opnieuw uw apparaat

 

De greepbreedte regelbaar van 1.56.5cm, hoogte stretchable van 1222cm

 

 Zet veilig aan autowindscherm op en houdt uw tablet die strak, het tegen het bovenmatige schudden en trilling toe te schrijven aan hobbelige wegen beschermen

 

De houder van het Tabletwindscherm komt met regelbare het opzetten wapens aan snel en gemakkelijk aanpast optimale het bekijken positie en hoek

 

Plaats gemakkelijk uw de autowindscherm van iPad/Tablet en comfortabel GPS-navigatie/horlogetv/films of speel spelen, is het een perfecte metgezel voor lange autoreizen

 

Compatibel systeem Tabletten met van 4.3~11.6 de“, GPS, EBooks: iPad ontsteken 2 3 4 5, iPad Mini, iPad Mini 2, Samsung-Melkweglusje 7.0/8.0/10.1 /10.5, Sony-Lusje Z2, Google-Samenhang, Brand/HD, HTC-Vlieger, Motorola Xoom enz.

 

 

Van de Tabletpc van de windschermomwenteling de de Autohouder, Zuigingstablet zet voor iPadlucht op voor Lusje 4 10.1 T530 0

Van de Tabletpc van de windschermomwenteling de de Autohouder, Zuigingstablet zet voor iPadlucht op voor Lusje 4 10.1 T530 1

Van de Tabletpc van de windschermomwenteling de de Autohouder, Zuigingstablet zet voor iPadlucht op voor Lusje 4 10.1 T530 2

Van de Tabletpc van de windschermomwenteling de de Autohouder, Zuigingstablet zet voor iPadlucht op voor Lusje 4 10.1 T530 3

 

 

 

Contactgegevens
China Bluetooth Keyboards Online Market
Direct Stuur uw aanvraag naar ons